torsbymarten

hej alla!
jag har inte haft någon lust alls att blogga på en vecka nu.
men ska försöka uppdatera lite mer!
kan berätta lite om helgen. I fredags efter skolan åkte jag direkt till stallet och skulle hoppa med fellan :)
gick jättebra, han va superfin!
på lördagen tog jag med fellan till ridlektionen på färjestad och det gick bra!
direkt efter ridningen nästan åkte vi upp till torsbymarten för mormor&morfar bor någon mil därifrån så efteråt sov vi hos dom ;)
och idag tog vi en sväng förbi marten igen och sen skynda oss hem för jag och louise skulle på möte med konfan!

dagens outfit

kofta; gina tricot
tröja; Kontatto, italien
tights; gina tricot
halsduk; indiska

/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0