onsdagar rules

tja bloggen!
har inte bloggat på ett tag. Blir lite mycket med skolan, stallet och allt.
igår hoppade jag fellan, han är otroligt het när man hoppar så det är mycket jobb!
det gick väl bra i början och sen då så ramla jag av och han trampa mig på axeln.
Har problem med knät nu också om någon kommer ihåg, sp det blev mycket värre. Fick även otroligt ont i ryggen..
men men, satt upp igen och fortsatte hoppa! i slutet va han superfin, gick oerhört bra!

idag gjorde vi kebeb och klyftisar på hemkunskapen :D
nice!
senare åkte jag och johannaC till staaaaden en sväng och jag uppgraderade mitt tuggummiförråd ;)
haha nej men det blev en hel del tuggummi! och lite ansiktsgrejs och lite sånt :D



det jag köpte idag:



bilder från igår:


vet att mina hälar är uppe i norrland men.


haha minen är inte värd en blick


ännu en min som är katastrof. men pållen är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0