kd

hej, lite dålig bloggning av mig och louise nu alltså...
men ni får stå ut. Det är ganska mycket i skolan nu och stallet så jag hinner knappt (orkar).
Skolan idag va helt bajs för på idrotten så va det någon/några som tog smink, plånböcker, smycken osv..!
Det finns människor till allt alltså. Så om det va nån som läser bloggen som tog dom (som jag inte tror men), LÄMNA TILLBAKA!
ah efter skolan åkte jag och johanna till donken och käka lite spontant sådär!
råånice :D sen hem och plugga, har två prov på fredag ..

aja, imorgon är det fotografering för karlstadkatalogen - usch.

Over And Out
/ ida

bild från igår som louise tog :)
åh vad jag älskar fellan!


Kommentarer
Postat av: oliviiaedman

fättt söta! ;o<3

2010-09-15 @ 22:02:44
URL: http://oliviaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0