första dansen

tja bloggEn
idag åkte jag pappa och farmor till bergvik. Käkade kebab och köpte en as mysig halsdduk och en hårspray:D
 
Sen direkt när jag kom hem kom fanny till mig för vi skulle ju på dansen (street) det var första gången och det var INTE nybörjare, rätt svårt vare. Kanske ska byta till gruppen efter som är snäppet lättare. Nästan alla andra som var i den här grupper hade dansat street innan (lr någon annan dans) också kommer lilla jag där som inte dansat på 1/2 år (Y)

imorgon är det skola som vanligt, sen får jag se om jag orkar träna. Fortfarande förkyld som fan och imorse kunde jag knappt prata, haha


våran danslärare :D

/louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0