dåligt bloggat som vanligt.

Har varit i sysslebäck i helgen och överraskat våran farmor som fyllde år!
hon blev så glad så hon grät!
Träffade även faster som va där.

skulle egentligen till göteborg men det va fullbokat på alla hotell på grund av bokmässan.

kom hem idag runt fem och åkte till donken och träffa louise :D
käka lite och sen åkte vi till henne. Nörda lite spel på ipod och iphone, hahaha
cykla hem runt åtta.
när jag va på väg ner för en nerförsbacke nästan vid mig ser jag långt borta att några kollar på mig, blev ap rädd!
och sen när jag kommer närmare va det simon och lucas, HAH
lucas hade tydligen sagt, ah det är säkert ida (för dom hade försökt ringt mig) simon bara, nej hur kan det va det, haha!
snacka med dom en stund och sen kom victor också.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0