dåligt bloggat här alltså.

Hej bloggen.
Åkte hem från sanna runt elva. Mamma hämta mig i stan och vi åkte direkt till stallet för jag ska ta hand om annies pålle på grund av hennes avbitna finger ett tag..
kom hem några timmar senare och va DÖD.
Kollade ju på paranormal activity inatt så det va ju liiiite svårt och sova, så vi va tvugna och kolla på en annan film efter. haha sen när kl va runt 5 va jag tvungen och sätta på tv:n för och inte tänka på filmen men sanna bara sov hon hahaha -.-

GRYM KVÄLL/NATT!






/ ida


Kommentarer
Postat av: sannafuneland<3

hahah så jävla värd kväll,

och ja jag somna, var bara såhäääääääääär trött :O <3hah

kram

2010-09-05 @ 20:54:39
URL: http://ffuneland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0