om man inte kommer på någon rubrik så...

hej!
haha skolan idag var jävligt flum. Haha så jävla kul på rasten innan sista lektionen, jag,oskar,carl och fanny körde ridaryggen race" runt hela skolan och ja... jag vet inte allt vad vi gjorde egentligen :D skrattade så jag blev hes, hahah
sen på svenskan fick alla tjejer något ryck och vi började härma alla våra lärare, sen rev jag ner en klocka så den gick sönder och ja HERREGUD!

Efter skolan kom till lisa till mig och vi gick ut och fotade ;)
sen gick vi hem till lisa och bakade en kladdkaka, åt så jag mådde illa
efter ett tag cyklade vi till mig och käkade pizzas och såg på idol. HEJ FETTO DAG
och hejdå blogeeeen

lite bilder ifrån idag dåra:


lisa snygging!







"åååh vilket fint löv!"

/louise








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0