kaos dag

Dagen började med att jag försov mig och inte hann med bussen. Då fick mamma skjutsa mig och då kom jag 30 min innan vi började. Som tur var började idas klass tidigare så jag kunde snacka lite med dom.

Första lektionen hade vi engelska prov
Sen hemkunskap, som slutade med ett mjölbad:


olivia var lagomt duktig och hällde ut hela mjölpåsen, över fanny

sen hade vi lunchrast

sen var det no, som också slutade med kaos. vi höll på med eld, skulle testa vilka vätskor som brann osv..
Charlie gör någonting så det kommer värsta lågan och alla skrattar o ba: JÄVLAAAR
sen kommer gunnar (no-läraren) och säger att det var jätte farligt och att det kunde ha blivit en explosion och att man kunde fått glas i ögonen och blivit blinda och blablabla.
Sen gör jesper något med min och olivias grejer som tydligen också man kunde ha dött av :O då samlade han in alla tändsticksaskar och vi fick sluta. Hahaha tror inte 8e kommer få göra det där något mer...


sen hade vi svenska,där skulle jobbade vi med särskrivning och det var dåå jag och fanny kom på att göra vårat snygga dockhus med dessa snygga gubbar i:


rök  fritt ist för rökfritt

sen slutade vi vid 14.00
tog bussen hem
gjorde läxor
ochnu sitter jag här
blir nog ingen träning för mig idag

/louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0