hockey

som sagt så var ida hos mig på förmiddagen, vi chillade mest och snackade.
Sen åkte jag till gabbie för hon hade frågat om jag ville följa med henne på hockey, sjääälvklart ville jag dä! :D
Efter andra perioden kommer det fram en kille ifrån ingenstans och frågar vad vi heter och blablabla på värsta stockholmskan.
 Sen säger han att han får 160 spänn av sina polare om någon av oss strular med han! Vi ba: äää nej, du får fråga någon annan liksom, han fortätter tjata och säger att vi får 100 spänn men båda bangade ändå. HAHA sen när vi kollar till höger märker vi att hela hans jävla lag sitter där och glor! Hahahaha

Så jävla värd match asså! hade sjukt kul

Efter matchen drog vi hem till gabbie och käka, där var också min pappa&min bror. Sen badade vi i deras spabad, fett gött :D

/louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0