ÄNTLIGEN HELG

äntligen,äntilgen,äntligen helg!
Har längtat efter detta ändå ifrån att jag vaknade i måndags, haha.
Har vart ett förbannat jobbig vecka. Två prov, och massa läxor. So provet var så grymt jävla svårt så ni fattar inte. Jätte många föräldrar har klagat och sagt att det var för svårt, dom fattade inte ens liksom. Men jaja tur att jag hade pluggat, för det gick faktiskt ganska bra!

Idag var vi på föreläsning på sundsta, dogge dogelito berättade om hans liv osv. Sen efter det fick vi hål i två och en halv timme. Jag,fanny,alex och tetta drog hem till fanny och kollade tarzan, haha :D
Efter skolan åkte jag och Lisa till stan. Fikade och snackade en massa! jätte mysigt&trevligt.
Nu ska jag äta tacos, sen blir det idol med familjen!


bagge är fan den bästa i idol, hahah nejdå men heja alice! Hon är ju ifrån karlstad för fan!


/louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0