otur

riktig oturs period alltså.
Förra veckan hade vi nästan inbrott av en knarkare, hon försökte ta sig in och hade kniv och allt.
Min mobil blev snodd i tisdags.
Min morfar är på sjukhus.
Mitt finger har ruttnat..

... jag hade ett plåster på fingret som jag bara haft i ett dygn, och idag när jag tog av det va mitt finger VITT.
Hade inge blod eller vätska alls, ingen känsel eller nåt. Ja så det blev ju lite ståhej..
Gick till vårdcentralen med amanda och louise efter skolan då. Det första hon säger är, "gud jaghar aldrig sett nåt liknande!" haha men det blir bra efter några dagar. Gick till louise sen och käka nudlar!
sen kom mamma och syster och hämta mig, så åkte vi till sjukhuset för min morfar har nyss opererats.

såhär ser min tumme ut..


myyysigt


/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0