packarpackarpackar..

sitter och laddar ner MASSA filmer nu :D lite kul i bilen måste man ju ha!
haha lr ah, vi har såna här tvskärmar/minidvd i bilen också.
så för er som inte vet ska vi bila ner till italien ;D
låter tråkigt, men det är sjuukt mysigt iaf. har gjort det typ 5 ggr, hehehehheheh.
nu har jag hjärnstillestånd (eller som louise sa, hjärnstånd HAHAH) för jag kommer inte på ngn film :o
förut tänker man ju alltid " ååh den måste jag se! "
och nu kommer jag inte på nån!?
fuck.

/ ida ♥

haha lite måstehamed grejer jag ska ha med + två feta väskor ;)



enda filmen jag kommer på som jag vill se .. ;o


Kommentarer
Postat av: JOHANNACARLSSON

the last song är jättebra ! :D

ha det så roligt tjejer så ses vi,

pusstjaa

2010-06-23 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0