stan&mormor och morfar

vid två (tror jag) mötte jag och ida isabelle på stan. gick mest runt och snackade och så. Dampade på en tuggumiaoutomat för att den inte ville ge oss några rosa tuggumin :( men till slut fick alla ett varsitt :D
sen följde jag och isabelle med ida och mötte johanna och annie för hon skulle på bio med dom och jag ville träffa dom eftersom jag inte sett dom på hela sommaren nästan! Jag kunde inte följa med på bion för min mormor och morfar skulle komma :( så jag och isabelle gick nästan direkt till cyklarna och cyklade hem.
Vid sju kom mormor och morfar. Vi åt mat och jordgubbar också visade jag dom lite bilder ifrån italien o så :)

louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0