in stockholm

Är framme nu och åååååh vad jag älskar att vara här hos mina kusiner. Bara kolla ut och se hav, sitta på verandan och kolla ut över havet och solnedgången och då och då se några båtar komma förbi. Finns det något bättre? nej just nu känns det faktiskt inte så, vill stanna förevigt. Är så jävla trött på karlstad just nu.

Imorgon blir det iaf att först åka lite vattenscoter. Sen åka till nacka forum och shoppa lite och efter det blir det grönan! :D blir gräääjt dää!

 



/louise


Kommentarer
Postat av: v i c t o r p e t t e r s s o n

Louise och IDa!

Kom hem nu!

Jag saknar er :''(

Louise förlåt om jag inte va social på smsena<333

2010-08-02 @ 11:18:32
URL: http://ppetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0