igår

orkade inte blogga igår. men va på stan med louise och isabelle, sen träffa jag annie, johanna&hanna för vi skulle på bio, knight and day (y) bra va den så kolla på den :D jag och annie satt och skratta i tio minuter åt en grej som inte ens va roligt. alla (eller jag) skämde ut mig rätt mycket den kvällen.
efter det åkte vi till en brygga och satte oss :) fast ah, påvägen hem blev jag hur yr som helst och svimma nästan. kunde inte se eller stå eller nåt, tur va så ringde david så jag inte skulle somna också för jag va tvungen och lägga mig på gräset.
hade inte ätit nånting på hela dagen så det va nog därför.


snygg bild också, vi hitta några 3D glasögon hahah :D

/ ida :)♥


Kommentarer
Postat av: victorpettersson

Det var jag som visade er 3D glasögonen:O:( <3

2010-07-20 @ 22:21:45
URL: http://ppetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0