home sweet home

nu är vi HEMMA. Rätt skönt endå :) 
resan hem gick bra ändå tills idag när vi gått av båten. Fick verkligen asONT i magen och spydde två gånger. Usch vilka plågsamma timmar det var. Men det gick över så fort jag kom hem och la mig och vila.
Träffade fanny en snabbis eftersom hon åker bort i morgon :(
Sen gick jag hem och träffade pappa som jag inte hade träffat på tre veckor! Vi pratade massa och sen gick vi ut och åt på vedugnen :) mysigt! älskar dig pappa!

nu sitter vi och kollar på tv men jag ska nog snart sova, gick ju trots allt upp halv 5 imorse (Y)
ååh vad jag längtar till att få träffa alla igen!!

OCH JAG HAR ETT SVÅRT VAL ATT BESLUTA!!
ska jag åka till väskusten eller inte? hmmm.... vill ju hinna träffa alla o så men samtidigt kommer ju det hinnas med. min bror, mamma och mammas kille är redan där+ min kusin och mammas killes systers familj (hahaha hängde ni med?) vill ju såklart dit och träffa vendela o så men ja jag vet inte....

/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0