gp galaaan

godmorgon, har typ inte sovit sen kl 4 för jag fick sms, och eftersom jag hade somnat med mobilen i handen vakna jag av vibrationen.
sen typ 20 gånger till, ända tills kl 10. är så jävla trött nu
aja, orkade inte skriva igår när jag kom hem från gp.
va jävligt regnigt som louise skrev
vi sprang ju runt där med korgar överallt också ;o
sen blev det iaf fint väder. tappade skorna och mitt framför alla..
och så har jag skavsår under fötterna, inte så lyckat där i början.
det va så jävla stressigt ett tag också

ah, snart ska jag iaf va med louise :)
/ ida

 
haha långtråkig men. sen kommer det en och ställer sig framför, jag och louise bara neeeej, och så hörde han det så han flytta sig som ni ser, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0